torsdag den 8. juli 2010

Luksus barbersæbe - Truefitt & Hill

Peter Wegersleff, København - 24 års erfaring i kosmetikbranchen


Konsistensen af produktet?
Meget meget fin og dejlig konsistens. Cremet, blød og blødgørende. Denne barbersæbe gør den daglige barbering til meget andet end noget, der bare skal overstås. På grund af dens fantastiske bløde skum, glider barberbladet nemt hen over huden, og barberer virkelig i bund.



Barbersæben har givet mig et HELT andet syn på begrebet ”tæt barbering”. Dette begreb har jeg selv undervist i - i årevis, og talt stolpe op og stolpe ned om, hvad og hvordan man skal gøre for at opnå den tætte, lækre barbering. Jeg har dog aldrig selv haft oplevelsen – indtil jeg en dag står med dette mirakelmiddel i hænderne ....Efter min første barbering med T&H Shaving Soap gik jeg næsten helt i stå. Jeg måtte have hånden op til kinden hele tiden for at mærke efter – for kunne det virkeligt være rigtigt?

Jeg har naturligvis også testet den når jeg kronrager mig, og også der lever barbersæben mere end op til min forventning.

Duften?
Fantastisk!!!!

Lever produktet op til forventning og beskrivelse?
JA, ja, ja ....!!

Er produktet brugervenlig?
Ja – og det er nemt selv at styre hvilken type sæbeskum der ønskes, alt efter, hvor våd man gør barberkosten.

Forøvrigt skummede den endnu bedre op efter at jeg skiftede min barberkost ud med en T&H barberkost Super Badger

Ville du anbefale produktet til andre?
Ja!

Hvis du vil købe Luksus barbersæbe i hånddrejet træskål fra Truefitt & Hill så [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar