torsdag den 3. marts 2011

Bath Therapy, True To Nature, Scottish Fine Soaps

Mette Louise Larsen, 23 år studerende fra Korsør

Jeg søgte efter et nyt spændende GRØNT produktet, der var til at betale for en fattig studerende og faldt for TRUE TO NATURE bodyshampoo hos Gentlemen´s Bazaar, der har et stort udvalg af spændende produkter fra udlandet.



Efter at have prøvet TRUE TO NATURE har jeg fundet ud at, hvad det vil sige at føle sig grøn og sund.

Det er en lækker bodyshampoo, der dufter lidt af eucalyptus / mynte uden at indeholde det, hvilket jeg fandt lidt besynderligt, men synes ikke, at det gør andet end at forstærke følelsen af sundhed.

TRUE TO NATURE bodyshampoo forkæler kroppen og efterlader den blød, smidig og velduftende.

Det er helt sikkert en bodyshampoo jeg vil bruge fremover – pris og kvalitet hænger godt sammen for mig.

Den fås også som ansigtrens og bodylotion – det bliver min næste ”investering”.

Hvis du vil købe True To Nature, Bath Therapy fra Scottish Fine Soaps [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar