torsdag den 12. maj 2011

Naturlig barbercreme med havtorn - Mühle

Hans Rehoff Hansen, Viby J.


Konsistensen af produkter:
Barbercremen, synes jeg, er svær at få til at skumme op uden barberkost og den ligger sig noget ujævnt på huden. Cremen er lidt for fedtet efter min smag, og efter barberingen kan den være svær at få af huden igen.

Aftershaven er også for fedtet og det tager for lang tid inden den trænger ind i huden.



Duften:
Barbercremen dufter ikke af så meget, men har dog en svag sødlig duft.

Aftershaven dufter meget sødt, næsten som et bolsje, og det er for sødt til mig.

Lever produktet op til forventning og beskrivelse:
Jeg havde nok haft større forventninger til begge produkter end de har levet op til.
Ingen af produkterne dufter friske, som der står i beskrivelsen og barbercremen er som før nævnt svær at have med at gøre.

Er produkter brugervenligt:
Hvis I her mener i forhold til indpakning – emballage synes jeg begge produkter klarer sig fint, det er let og hurtigt at bruge dem begge.

Ville du anbefale produktet til andre:
I det barbercremen ikke lever op til mine forventninger, samt at aftershaven dufter for sødt, kan jeg desværre ikke anbefale produkterne.

Hvis du vil købe Naturlig Barbercreme fra Mühle [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar