torsdag den 27. oktober 2011

Barbersæbe Royal Shaving

Michael B. Nielsen, Århus

På en ferietur til Østrig i sommer, havde jeg "heldigvis" glemt mit barbergrej.

På 3. dagen af ferien var skægget ved at være irriterende og meget langt - så jeg tog ind til den nærmeste by og fandt et fantastisk parfumeri, med et hav af barberprodukter til mænd.

Jeg fik anbefalet Barbersæben fra Royal Shaving, der er en blød og cremet barbersæbe, som mest af alt minder om en hård barbercreme. I dette slaraffenland fandt jeg samtidig en barberkost fra Mühle.



Vel hjemme på hotellet - gik jeg straks i gang med at afprøve mine nye indkøb, og hvilken glæde. Jeg har aldrig før oplevet en så tæt og behagelig barbering - en hel ny verden har åbnet sig for mig - og jeg er meget glad for i dag, at jeg glemte mit barbergrej.

Barbersæben fra Royal Shaving er indtil videre mit bedste barberprodukt og glæden var stor, da jeg opdagede, at dette mærke sælges i Danmark.



Jeg har udvidet sortimentet med Royal Shaving Aftershave Balm, der får mine bedste anbefalinger - og så gør det bestemt ikke noget, at emballagen er flot elegant og enkel.

Hvis du vil købe Royal Shaving Barbersæbe eller Aftershave [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar