tirsdag den 10. januar 2012

Musgo Real, Herreduft No. 2 Oak Moss

Henning Christensen, København

Jeg har nu prøvet herreduft No. 2 Oak Moss fra Musgo Real, der har en helt speciel lys duft.





No. 2 Oak Moss har en skøn frisk maskulin og naturlig duft af skov, grankogler, mos og koriander, men, desværre er duften MEGET diskret, og når ikke ud over skjorteflippen. Der er faktisk ingen, der kan dufte den, undtagen, hvis jeg stikker håndleddet helt op i næsen på folk.


Duften holder hele dagen, selvom jeg færdes både ude og inde, men – det er desværre kun mig selv, der kan dufte den - æv.


Jeg vil gerne anbefale den til andre, da duften er virkelig god – men er alligevel forsigtig, hvorfor give kr. 350,00 for en duft, som ingen andre kan dufte ??


Til de mænd, der sværger til diskrete og rene dufte – vil den være perfekt.

Hvis du vil købe Klassisk Herreduft, No. 2 Oak Moss fra Claus Porto [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar