tirsdag den 6. november 2012

Fotokonkurrence

Tak for alle de sjove og spændende foto og beskrivelser vi fik i forbindelse med vores fotokonkurrence, som vi udsendte via vores nyhedsmail.

Vinderen er udtrukket, og den heldige blev:

 RENE GEHLERT, SIPPERUP

Som allerede har modtaget sit barbersæt fra Mühle  TILLYKKE.

Beskrivelsen fra René:

"Jeg har handlet hos Gentlemen´s Bazaar siden deres start i 2008 - OG har efterhånden fået en rimelig flot samling af dufte, barbercremer, aftershave og diverse barbergrej. Favorit mærket er  Truefitt & Hill både den "nye" Sandalwood og 1805 - det er og bliver MIN duft"

Dog har jeg netop afprøvet den nye barbercreme fra MUSGO REAL med lavendel - og må nok konstatere, at det er den bedste barbercreme jeg til dato har afprøvet. Duften er REN, cremen har en flødeskumsagtig konsistent - ikke for blød eller flydende - men en god og fyldig creme, der virkelig giver en glat og behagelig barbering.

Nu - mangler jeg efterhånden kun af afprøve produkterne fra D.R. HARRIS, som er sat på ønskesedlen til i år.

TAK til Gentlemen´s Bazaar, der har åbnet en hel ny og spændende verden for mig.


Dette foto er også taget af René Gehlert:


Desuden skal I ikke snydes for dette utrolig flotte foto, som vi har modtaget af Søren Hagelskjær Møller - læg mærke til barbergrejet i "toppen" af en Penhaligons parfume.

 
 

Og foto taget af Thomas Grenberg´s flotte samling af lækre produkter:


TAK til alle der var med på den sjove konkurrence. I den næste tid bringer vi jeres MEGET gode anmeldelser på bloggen her.

Hilsen Gentlemen´s Bazaar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar