mandag den 24. maj 2010

Truefitt & Hill, Cologne Clubman

Søren H. Møller, barberingsentusiast fra Holstebro.


T&H beskriver selv duften som; en aromatisk duft karakteriseret ved citrus, mynte og en sprød havduft der er fremhævet med friske blomster, træ og moskus.
Her er en duft som går lige ind hos mig. Sjovt nok virker den på en gang frisk, samtidig med den har vægt. Her kan jeg tydeligt fornemme havduften gennem den friske del som kommer fra citrusfrugterne.

En duft jeg vil betegne som klassisk, og selvom den kan bæres hele dagen, så synes jeg, den vil være helt perfekt som aften-duft. Det er et stort plus at duften også findes som aftershave splash, og jeg kan kun ærgre mig over, at den ikke også findes som barbercreme, gjorde den det, ville den helt sikkert være en fast bestanddel i rotationen.


Det kommer sikkert ikke som en overraskelse, at jeg varmt kan anbefale Clubman duften, den er helt sikkert prisen værd.

Vil du købe Truefitt & Hill Cologne er [Klik her] og går til webshoppen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar