mandag den 24. maj 2010

Truefitt & Hill, Shaving Cream og Aftershave Balm Trafalgar

Peter Detlefsen, investeringsrådgiver fra Nakskov.

Jeg har idag startet min karriere som testpilot for Gentlemens Bazaar – og jeg valgte at starte med barbercremen og Aftershave Balm Trafalgar fra Truefitt & Hill.


Barbercremen er rigtig nem at ’gå til’ selv om jeg indtil nu kun har brugt ’hård sæbe’
Konsistensen er på en gang både blød og sej – hvilket gør den nem at arbejde med.
Den skummer flot op i min kop med lidt varmt vand og er nem at smøre på med min grævlingehårsbørste. Så gnider jeg cremen ind med fingrene og derefter en gang til med børsten – og så skrabe. Det går som en leg – rigtig god barbercreme!


En gang koldt vand og klar til Aftershave Balm – det er rigtig, rigtig godt – konsistensen er på en gang silkeblød men også sej, det her er noget der rækker langt !
Balm’en frisker, beroliger og efterlader en nybarberet ’hinde’ der varer hele dagen ;-)



Jeg føler mig virkelig nybarberet – og duften kunne godt blive min sommerduft – jeg har jo hidtil sværget til ’1805’ fra samme firma men – men . . .
 
Vil du købe barbersæbe fra Truefitt & Hill så [Klik her] og få til webshoppen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar