søndag den 9. januar 2011

Highland Aromatics duft, Scottish Fine Soaps

Anita B. Andersen, 41 år - København S

Lidt uden for kategori har vi fået denne beskrivelse fra en kunde, som vi syntes alle skal have glæde af. Duften er også vores egen favorit.


Jeg købte denne skønne duft, da jeg skulle købe julegave til manden. Tænkte, at jeg lige ville forkæle mig selv lidt, og 85 kroner for en duft ville ikke slå bunden ud af budgettet.

Jeg havde egentlig ikke de store forventninger til duften – 85 kroner ? – jeg bruger normalt dufte, der ligger i den dyre ende.

MEN – denne lille runde duft fra Skotland, har fuldstændig slået benene væk under mig – den er simpelthen fantastisk. Duften er meget eksklusiv, varm, fyldig og let krydret uden at være for gennemtrængende – duften, er der bare.



Jeg kan se, at der er 2 næsten identiske dufte – den ene er MOOR (skotsk hede) og den jeg valgte er HEATHER (lyng) – som jeg varmt kan anbefale – det er blevet min favorit duft.

Hvis du vil købe Highland Aromatics HEATHER duft, fra Scottish Fine Soaps [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar