tirsdag den 18. januar 2011

Økologisk natcreme, Trevarno

Mette Maul-Jakobsen, 30 år - bankansat fra Them




Konsistensen af produktet:
Rigtig fin konsistens, gør huden blød og lækker. Jeg har normalt tør hud, og det fungerede den rigtig fint til.

Duften:
Duften er ret skarp - men dog ikke så udpræget, som Body lotion med kakao og mandel. Denne er til at 'leve med'.

Lever produktet op til forventning og beskrivelse:
Ja, det synes jeg - jeg kan godt lide den økologiske tankegang i produktet.

Er produktet brugervenligt:
Ja, det er den - jeg synes glas dåsen med skruelåg fungerer rigtigt fint.

Ville du anbefale produktet til andre:
Ja, det ville jeg helt sikkert.


Hvis du vil købe økologisk natcreme, fra Trevarno [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar

Ingen kommentarer:

Send en kommentar