onsdag den 22. februar 2012

Barbercreme Royal Shaving

Martin Petersen, København


KONSISTENS:
Skummet er meget blødt og lækkert, man kan virkelig mærke, hvordan den beskytter huden og at skraberen glider ubesværet henover ansigtet.


DUFT:
Eukalyptus power! ...... Dens duft er stærk og enten minder det dig om
bolcher og rengøringsmidler, eller også er det bare en dejlig duft du
vil holde af.
Jeg vil dog sige at jeg har vænnet mig mere til duften efter et par ganges brug.


BRUGERVENLIG:Er den nem at skumme op m.v.
Ja det synes jeg, man skal ikke bruge meget creme for at få 4 eller 5
omgange skum.
Og det føles, som om skummet bliver bedre efter hvert pass.

KAN PRODUKTET ANBEFALES TIL ANDRE:
Ja det kan det sagtens, det er det bedste skum jeg har fået indtil nu,
og i den tube man får, vil der være rigeligt til mange måneders brug!
LEVER PRODUKTET OP TIL DIN FORVENTNING:
Jeg har i forvejen ikke den store erfaring med Royal Shaving produkter,
udover deres silvertip barberbørste.
Men da selve skummet er bedre end det jeg har fået ud af andre kendte
og anerkendte mærker, så har det overrasket mig positivt.

Hvis du vil købe Barbercreme fra Royal Shaving, Tyskland [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar