onsdag den 7. marts 2012

Bodyshampoo, CONRAN No. 1

Flemming Larsen, København S

WAUWWW, var min første tanke, der poppede op, da jeg åbnede min pakke fra Gentlemen´s Bazaar med deres nye utrolig lækre og gennemførst mærke CONRAN fra London.

JUHUU, var mit næste udråb, da jeg duftede til CONRAN No. 1 bodyshampoo - og kunne næste ikke vente med at afprøve produktet.



UHMMMM, - endelig en maskulin varm og eksklusive duft til mænd (uden eukalyptus eller citrus) - men med kardemomme, sort peber og muskatnød, der giver en ubeskrivelse lækker duft.

Morgenbadet blev en anelse længere end normalt, da jeg lige måtte sæbe mig ind 2 x for at nyde den cremede sæbe lidt mere.

Jeg har allerede bestilt bodylotion og scrub no. 1.

Hvis du vil købe produkter fra CONRAN, London [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar