fredag den 25. april 2014

Mondial Shaving, No. 908 Pre-Shave Lotion


Mikkel Taanum, Advokat - CPH



Normalt burger jeg en Pre-Shave Oil, en parfumefri barbercreme (fra et andet mærke) og ”almindelig” skraber. Men her har jeg prøvet No. 908 Pre-Shave Cream / Lotion fra Mondial, Italien. 

”First things first” som man siger på nydansk:
Pakken er meget lækker og Pre-Shave cremens flaske er i lækkert design – diskret og pænt, så man faktisk godt kan have det stående fremme. Nu er det ikke det, der er det vigtigste for mig, men på den anden side sætter jeg pris på den slags.
 
Inden første barbering med Pre-Shave Creme / Lotion fra Mondial, skiftede jeg barberbladet på min skraber, men kørte i øvrigt min almindelige morgenrutine: efter bad (hvor ansigtet bliver vasket med en parfumefri ansigtsvask), smører jeg Pre-Shave Oil (eller i dette tilfælde Pre-Shave Creme) på efterfulgt af barbercremen, hvorefter jeg barberer mig.

Efter barbering skyller jeg efter med koldt vand, og afslutter med en Aftershave Balm.

No. 908 fra Mondial Shaving har en dejlig diskret maskulin duft. Jeg plejer ellers at foretrække barbercreme/skum uden parfume, men jeg synes No. 908 fra Mondial Shaving dufter tilpas diskret og alligevel maskulin til, at jeg er blevet helt glad for den. 

Designet synes jeg stadig godt om, om end det ikke rigtigt betyder så meget for mig på den lange bane!

Alt i alt er min oplevelse efter ca. 14 dages brug:

Den første dag havde jeg en fornemmelse af en tættere barbering end jeg plejer, men dette skyldtes formentlig, at jeg anvendte et helt friskt barberblads hoved, for her efter 14 dage vil jeg hverken betegne det som mere eller mindre tæt end det plejer!
 Alt i alt vil jeg godt anbefale produktet til andre. 
Hilsen Mikkel Taanum
Gentlemens Bazaar har modtaget denne flotte anmeldelse. Gentlemens Bazaar siger tak for anmeldelsen og Gentlemens Bazaar glæder sig over, at modtage disse anmeldelser fra vores kunder.
Hvis du vil købe produkter fra italienske Mondial Shaving [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar