torsdag den 1. maj 2014

OSMIUM FOR MEN, Age Defend Shave

Bjørn Hundewadt, Teamleder, Frederiksberg

 
Produkt: Barbercreme, Age Defend Shave fra Osmium For Men, London
 
Osmium For Men barbercreme er en forfriskende oplevelse, både, når der skal kræses for det ældgamle morgenritual, men bestemt også når man fik trykket ‘snooze’ lidt for længe den morgen. 

Barbercremen kommer i en lækker, eksklusivt udseende æske, og til forskel fra mange andre barbercremer, kommer den i plastik tube, som får det til at virke lidt mere lækkert.
 
 
 

Jeg har selv prøvet enormt mange barbercremer, barbersæber og olier til barbering, og selv om det har sin charme at skumme en barbersæbe eller barbercreme først, er det ikke altid det lige passer ind i tidsplanen. Her kommer Osmium For Men til undsætning. Det går lyn hurtigt, og er skønt for huden. 

Første barbering med Osmium Age Defend Shave gik over al forventning, og jeg fik ikke skåret mig selvom barberingen var lyn hurtig. Efter barberingen er det en skøn forfriskende følelse at skylle efter med koldt vand, da der er lidt mint i barbercremen, som giver én det her ‘Cold Rush’. Man føler sig skarp, perfekt barberet og ren. 

Osmium Age Defend Shave lover mindre irritation og rødme, og da jeg netop har sensitiv hud har det været helt fantastisk for mig. Efter barberingen fortsætter barbercremen også med at fugte huden. 

Osmium For Men består primært af naturlige ingredienser og planter. 
 
 

Min konklusion af OSMIUM FOR MEN - AGE DEFEND SHAVE BARBERCREME ER:

Lever produktet op til beskrivelsen?
Ja - helt sikkert.

Tæt barbering uden at skumme, har overraskede mig efter mange års brug af skummende barbercremer / barbersæber, men det holder Osmium For Men, som lovet.

Mindsker rødme og irritation er også helt korrekt, og er rart for os mænd med sensitiv hud.

Efter barberingen giver den komfort og fortsætter med at give fugt - Dette passer også perfekt ind i den reelle oplevelse. 

Er produktet brugervenligt?
Det kan ikke være nemmere. Det er bare at smøre ansigtet ind med fingerspidserne, og så får du en helt fantastisk oplevelse. 

Duften?
Den har en duft af aloe vera, ginseng og mint - Især mint duften giver en dejlig frisk oplevelse.

Er produktet prisen værd ?
Jeg havde også betalt 200 kr. Den kommer til at være fast inventar i mit barbergrej uanset prisen.
 

Vil du anbefale produktet til andre?
Jeg ville anbefale dette produkt til alle - Det er virkelig et stærkt produkt.
 
Gentlemens Bazaar har modtaget denne flotte anmeldelse. Gentlemens Bazaar siger tak og vi fra Gentlemens Bazaar staår gerne til disposition for yderligere information om OSMIUM FOR MEN produkter.
Hvis du vil købe produkter fra Osmium For Men, London [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar