fredag den 20. juni 2014

Bertram Sans Head Shave and Head Refresh

Cim Ulrick von Arenstorff, Fredensborg - selvstændig


DYBT RYSTENDE

Jeg er en mand, der skraber hele hoved nogle gange om ugen, og  har gjort dette i mange år, så der skal meget til at imponerer.

Jeg har prøvet næsten alt og været godt tilfreds i store træk.

Så kom pakken fra Bertram Sans med Head Shave og Refresh og allerede ved åbningen var den positive linje lagt med det flotte design.

Derefter den lækreste friske duft, der vækkede mine sanser.



Første gang skulle jeg lige finde fidusen, men derefter den blødeste og dejligste skum og så indbydende, at jeg brugte den i hele hoved.

Og for at det ikke skal være lyv - blev jeg atter begejstret, da jeg påførte Bertram Sans Head Refresh og gik livet i møde med et af de glatteste og mest velduftende hoveder den dag.


Det lyder, som en lettere overspillet parodi, men efter at have brugt det i en måned, er jeg ikke i tvivl: Det er unikt og stærkt vanedannende.
Prøv det og bliv selv rystet

Med venlig hilsen

Cim Ulrick
Fredensborg

Gentlemen´s Bazaar har modtaget denne flotte anmeldelse - Gentlemens Bazaar siger tak - du kan også sende anmeldelse til Gentlemens Bazaar.


Hvis du vil købe produkter fra Bertram Sans, Berlin [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar