tirsdag den 11. november 2014

Axolute Barbercreme, Mondial Shaving

Frederik Von Jessen, Key Account Manager, Nivå



Min første oplevelse med Mondial var denne barbercreme. Jeg har ikke tidligere erhvervet mig produkter fra dette mærke og kan derfor ikke udtale mig om, hvor vidt et af deres andre produkter vil give samme oplevelse.

Mit første indtryk var dog klart positivt. Det første der slår én, er duften. Den relativt stærke citrus med bergamotte inviterer til en fantastisk oplevelse. Jeg må ærligt indrømme, at jeg, som et lille barn juleaften, ikke kunne vente til min næste barbering og måtte gå i gang med at teste den. Det skal dog siges, at jeg har næsten samme følelse hver gang et nyt barberingsprodukt kommer ind ad min dør. 
 
 
Da jeg prøvede at skumme den op, blev jeg dog noget undrende. Jeg skummer som regel altid mit barberskum op i en skål inden jeg påfører skummet til mit ansigt. Her fandt jeg, at min grævlingebørste havde noget svært ved, at få den rette konsistens i skummet.  Cremen var meget sjasket og med store luft bobler, og det er normalt ikke noget jeg er vandt til fra mine andre barbercremer.  

Næste dag, da jeg skulle prøve barbercremen endnu engang, forsøgte jeg med en syntetisk børste, og her gik alt som det skulle. Barberskummet var blødt og lækkert og endnu engang kunne jeg genkende den inviterende følelse jeg havde fået, dagen i forvejen, af duften. Jo mere og mere jeg lærte barbercremen at kende, over en måneds brug af produktet, blev brugen nemmere og oplevelsen bedre. Hvad min fejl har været første gang jeg brugte cremen, ved jeg stadig ikke, men i dag bliver barbercremen brugt så tit jeg kan komme til det, og oplevelsen er i top.  
 
 
Det skal dog siges, her til sidst, at jeg finder prisen en smule i den dyre ende, når man tænker på, hvad man kan få af kvalitetsprodukter for billigere penge. Men er budgettet stort og rummeligt ville jeg klar kunne anbefale Mondial Axolute Barbercreme.

Gentlemen´s Bazaar har modtaget denne flotte anmeldelse - Gentlemens Bazaar siger tak - du kan også sende anmeldelse til Gentlemens Bazaar.
Hvis du vil købe produkter fra Mondial Shaving, Firenze [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar