søndag den 24. oktober 2010

Økologisk Mandel- & Kakao Bodylotion, Trevarno

Mette Maul-Jakobsen, 36 år, bankansat og fra Them



Konsistensen af produktet:
Jeg synes den har en rigtig lækker konsistens, den er let og ikke-fedtende.

Duften:
Jeg synes duften er meget gennemtrængende - den dufter godt, men jeg synes duften er for voldsom, specielt fordi jeg er vant til at bruge uparfumerede eller let parfumerede produkter. De æteriske olier i cremen er meget markante.




Lever produktet op til forventning og beskrivelse:
Ja, det synes jeg

Er produktet brugervenligt:
Absolut - emballagen er rigtig lækker, og pumpen virker rigtig fint. Det er dog lidt specielt at den er i en glasflaske, af en eller anden grund foretrækker jeg noget mindre skrøbeligt når det er bodylotion? Men det er en bagatel, og flaskens farve er skøn.

Ville du anbefale produktet til andre:
Ja det ville jeg - men jeg ville gøre opmærksom på den meget gennemtrængende duft.

Hvis du vil købe Økologisk Mandel og Kakao Bodylotion fra Trevarno [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar