søndag den 24. oktober 2010

Naturlig Bade- & Kropsolie med Lavendel, Trevarno

Mona Jakobsen, 54 år og fra Herning


Konsistensen:
Konsistensen er vel som mange andre badeolier. Jeg synes ikke der er den store forskel der.

Duften:
Duften er god. Ikke gennemtrængende, men alligevel er den (duften) der. En dejlig duftsammensætning.

Lever produktet op til forventning og beskrivelse:
Jeg ved ikke lige, hvad jeg havde forventet, da jeg har brugt andre badeolier i tidens løb, men ja, dette produkt ligger i den ''bedre'' ende af skalaen.

Er produktet brugervenligt:
Ja det er den, men ikke bedre end andre.

Anbefaling: Ja det vil jeg, da Gentlemen´s Bazaars produkter er anbefalelsesværdige :--))

Dog vil jeg nævne, at da man bruger produkterne på badeværelset, så bør man tænke på IKKE at lave emballagen i glas, men i plastic i stedet.

Hvis du vil købe Naturlig Bade- og Kropsolie med lavendel fra Trevarno [Klik her] og gå direkte til webshoppen Gentlemen´s Bazaar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar